Sakkjes en zo

zondag 14 augustus 2011

Allereerste blogbericht!

Dames & heren, jongens & meisjes, hooggeëerd publiek (tromgeroffel...),

Hierbij verklaar ik mijn persoonlijke Sakkjes en zo blog tot geopend!
Hartelijk welkom allemaal, vanaf nu kunnen jullie via deze plek op het net alle ontwikkelingen volgen rondom Sakkjes en zo. Al zolang ik me kan herinneren vind ik het heerlijk om creatief bezig te zijn. In 2004 ben ik begonnen met het naschilderen van geboortekaartjes op canvasdoek, in opdracht. Al snel ben ik me meer gaan richten op creaties van stof, zeker na de komst van mijn dochter in 2007. Veel speelgoed, zoals houten puzzels, waren lastig op te bergen zonder het risico op het kwijtraken van onderdelen. Als oplossing bedacht ik toen de standaard Sakkjes, deze makkelijk door je kind te openen Sakkjes waren een uitkomst en het zag er ook nog eens vrolijk uit. In september 2009 opende ik mijn website www.sakkjes.nl, op deze site kun je alle creaties zien en bestellen die ik allemaal maak. Van het één kwam het ander en inmiddels heeft Sakkjes en zo een uitgebreide collectie waar steeds nieuwe items bijkomen, bijvoorbeeld rugSakkjes, Knuffelkussens, memoborden, mobiele telefoon Sakkjes, etc. Alles is eigenhandig ontworpen en gemaakt door mijzelf, het is naast mijn administratieve baan een erg leuke hobby waar ik graag mee bezig ben. Ik werk ook vaak in opdracht, het is voor mij een uitdaging om naar ieders persoonlijke wens een mooie, unieke creatie te ontwerpen en maken. Op zondag 18 september sta ik met een kraam in de 'Creatieve straat' op het dorpsfeest in Hoogland (www.dorpsfeesthoogland.nl) de gehele collectie is dan van dichtbij te zien en je kunt kennis maken met ondergetekende!

Mijn eerste (introductie-)bericht is bij deze geschreven, heel graag tot binnenkort!

Ciao
Wendy

PS. even een korte uitleg: de naam Sakkjes en zo is gebaseerd op mijn achternaam (Sakkers) en het feit dat bijna al mijn creaties een Sakkje bevatten waar je iets in kunt doen...





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen