Sakkjes en zo

donderdag 18 augustus 2011

Kabouters bestaan wél!


Voor onze dochter maakte ik deze vrolijke regenboogkaboutertjes (je kunt deze als compleet  zelfmaakpakketje o.a. kopen bij Tomtetummetot in Amersfoort of via internet via bijvoorbeeld atelier pippilotta.

Op internet vond ik vervolgens een hele gave site van een Spaanse blogster met prachtige bomen van vilt. Geïnspireerd op haar ontwerpen maakte ik een boompje voor onze kaboutertjes. De blaadjes heb ik niet vastgezet, maar zitten met een klein elastiekje om de tak heen, zodat ik deze per seizoen kan wisselen: oranje, geel, bruine blaadjes voor de herfst, witte wol gedrapeerd op de takken voor de winter en voor het voorjaar weer de groene blaadjes met nog een paar bloempjes ertussen bedoeld als bloesem. 
Bij Tomtetummetot kocht ik ook onlangs nog een paar items voor onze kaboutertjes, namelijk een houten tafel met stoeltjes eromheen, een fornuisje, een koelkast en ook een houten regenboog die op allerlei manieren neer te zetten is. Wat een vrolijkheid bij elkaar!



1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er vrolijk uit! complementen.

    Groeten van Suzan.

    BeantwoordenVerwijderen