Sakkjes en zo

zondag 25 september 2011

'Hang je jas op...'


Van nu af aan geen jassen meer op de grond of over de stoel, deze vrolijke kapstokjes (63x23 cm.) nodigen juist uit om je jas aan op te hangen!

Ik heb twee varianten gemaakt, hierboven een frisgroen kapstokje met rups en hieronder een vrolijk rood kapstokje met vogel. De onderste rand stof is open en kun je gebruiken om bijvoorbeeld handschoenen en mutsen in te steken. Ook hierbij is het mogelijk om een naam van vilten letters erbij te bestellen, leuk rechts bovenin bijvoorbeeld!




3 opmerkingen:

  1. wat een tof kapstokje.. Vooral die versie met de rups vind ik super!! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kapstokjes!!!
    Wat een superidee voor de wanten en de mutsen!!!
    Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hé leuk dat je even langs kwam hoppen bij mijn vogeltjes en wat een goed idee om daar van die haarklemmetjes voor te gebruiken, ga ik echt even onthouden hoor! Zat ook al te denken om er gewoon metaaldraad voor te gebruiken, aangezien ik van plan ben om ze op een grote tak te bevestigen en die komt onder een houten prieel te hangen buiten, dus ze moeten goed vast blijven zitten!
    Maar heb hier even rond lopen kijken en zie al wel dat je ook een crea bea bent, leuk joh, vooral dat blad met rupsje nooit genoeg vond ik leuk zeg, jammer dat mijn kids die leeftijd al lang gepasseeerd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen