Sakkjes en zo

zondag 4 september 2011

Hoe...? Hoesjes?



Voor smartphones zijn allerlei soorten hoesjes te krijgen, maar voor mijn eigen telefoon heb ik er zelf één gemaakt. En niet één, maar meerdere, ik kon namelijk niet kiezen uit de vele stofjes waar ik mee werk...Het hoesje is op maat gemaakt van de telefoon, je krijgt 'm er makkelijk uit, maar kan er niet zomaar uitglijden. En de binnenkant van het hoesje is van wolvilt, hierdoor wordt het touchscreen goed beschermd. Inmiddels ben ik niet meer de enige die in het bezit is van zo'n vrolijk hoesje en maak ik ze tegenwoordig in opdracht. Hiervoor heb ik enkel het merk en type nodig van de betreffende telefoon zodat ik de exacte maten heb, met daarnaast de gewenste kleur en dessin van de stof en lintjes.

Naast hoesjes voor telefoons heb ik ook de vraag gekregen om een iets groter hoesje te maken voor autopapieren, zie hieronder.




Vanaf €10,-

5 opmerkingen:

  1. Prachtig! En zo perfect afgewerkt! Heel mooi en leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die hoesjes, wat kosten ze?
    Liefs Corrie Klaver

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Corrie,

    De hoesjes zijn 10 euro per stuk, mocht je specifieke wensen hebben qua dessin of kleur dan is er veel mogelijk.

    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wil graag die grijs met zwart en rose, zoals hierboven afgebeeld, voor een iPod touch, kan dat?
    Gr. Corrie

    BeantwoordenVerwijderen