Sakkjes en zo

vrijdag 9 september 2011

Knuffelkussen met naam!


Toen ik het bericht over de knuffelkussens op mijn blog plaatste ben ik helemaal vergeten om toe te lichten dat het ook mogelijk is om het kussen een tikkeltje persoonlijker te maken door het toevoegen van een naam in vilten letters. Hierboven zie je een voorbeeld van een knuffelkussen die ik enige tijd geleden in opdracht heb gemaakt, ik heb voor de naam Liz 2 laagjes verschillende kleuren vilt gebruikt om het geheel wat meer body te geven en zodat de kleur van de naam goed zichtbaar is. Zoiezo is het trouwens mogelijk om bijna alle Sakkjes en zo producten te personaliseren met een naam van vilten letters.

Groetjes
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Dat stofje heb ik hier ook liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk stofje niet? Ik kan er geen genoeg van krijgen, ben nu bezig voor de markt a.s. zondag en zal proberen voor die tijd nog even een totaalfoto te maken, dan zul je zien dat dit stofje met haar zusjes veel terugkomt in mijn producten!

    BeantwoordenVerwijderen