Sakkjes en zo

vrijdag 16 september 2011

Nieuw bij Sakkjes en zo: Workshop naambordjes maken!


Wil je een gezellige, creatieve workshop volgen met vriendinnen,
dan ben je bij Sakkjes en zo aan het goede adres!

  • Minimaal 4, maximaal 6 deelnemers;
  • 32,50* per persoon (inclusief materiaal);
  • Duur workshop ± 3,5 uur;
  • Datum / tijdstip: in overleg mogelijk in de avonduren, maar ook 's middags (in het weekend, maar ook doordeweeks);
  • Locatie: in je eigen woonkamer, enige vereiste is een ruime tafel met voldoende zitplekken voor de deelnemers, een strijkplank en -bout;
  • Ik bereid vantevoren e.e.a. voor zodat iedereen na een korte uitleg meteen een keuze kan maken uit de vele stoffen, lintjes, kleuren vilt en overige fournituren die ik meeneem. Waar nodig geef ik tips en help ik mee om ervoor te zorgen dat iedereen aan het eind van de workshop trots kan zijn op haar eigen gemaakte naambordje.

    Wil je meer informatie? Mail me op info@sakkjes.nl dan neem ik z.s.m. contact met je op.

  
*Prijs is gebaseerd op workshops die gegeven kunnen worden in Amersfoort, Hoogland, Leusden, Soesterberg, Soest, Baarn, Den Dolder, Huis ter Heide, De Bilt, Bilthoven en Zeist. Voor alle overige plaatsen geldt een aangepast tarief, afhankelijk van de afstand.

3 opmerkingen:

  1. Uit ervaring : een super leuke avond met een mooi eind resultaat!
    Groet suzie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verdorie! Waarom komen die Belgen nooit op zo'n idee! Alle leuke workshops zijn altijd in Nederland!! :-s Lijkt me eeeeenig om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! Ik kan je wel 'opleiden', dan kun je deze geweldig leuke workshop zelf gaan geven...in België!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen