Sakkjes en zo

zondag 11 september 2011

Opdracht voltooid!

Hierbij het resultaat van mijn laatste opdracht: een naambordje voor de pasgeboren Rowan! Weer erg goed gelukt, al zeg ik het zelf!

Vandaag was weer een creatieve dag, ik ben namelijk druk bezig met de voorbereidingen voor de creatiefmarkt op zondag 18 september a.s. Een gezellige markt als onderdeel van het 4-daagse dorpsfeest in Hoogland dat dit jaar alweer voor de 19de keer wordt gehouden. Ook nu hopen we weer op mooi weer, vorig jaar bleef het droog, maar de wind waaide behoorlijk. Het is altijd afwachten met een markt in de openlucht. De opkomst is gelukkig altijd groot, wat de dag altijd erg gezellig maakt.

Dit jaar sta ik weer met mijn kraam naast mijn vriendin Brigitte van Magnifique4you, zij is op allerlei gebied ook erg creatief, neem maar eens een kijkje!













5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gemaakt!!!!
    Ik ben al fan ;-) en ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Fieve! En welkom op mijn blog!
    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Je maakt prachtige dingen en een leuke blog! Ga je volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks Yane! Gezellig dat je erbij komt, ik volg jullie inmiddels ook...leuk hoor!
    Groetjes
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha Wendy, ik moest wel erg lachen om je opmerking bij mijn blog over mijn leeftijd. LOL :-)

    BeantwoordenVerwijderen