Sakkjes en zo

dinsdag 18 oktober 2011

Gewonnen!!!

Wie had dat gedacht...ik ben vandaag de winnares geworden van een geweldige groeps give away die door Fieve werd aangeboden via haar Round Robin Notebook Blog!!!

Whiehaaaaaaa!!!

Vanmiddag las ik het bericht van Fieve dat ze een grote verrassing voor me had, ik kon het bijna niet geloven. Maar ja hoor, het was écht zo! Wat een vrolijke inhoud, ik herken al een aantal items die ik op de verschillende blogs voorbij heb zien komen. Als ik de give away ontvangen heb zal ik nog uitgebreide foto's van al het moois op mijn blog plaatsen, alle bloggers (Fieve, Wendy, Sil, An en Hiske) super bedankt voor jullie aandeel in deze groeps give away. Mijn dag kan niet meer stuk!


6 opmerkingen:

  1. Waw-dame-Jij zit goed.Ik ben jaloers. Er zitten echt gave dingen bij-geniet ervan. Welkom trouwens als nieuwe volgster. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om te lezen dat je zo blij bent!!!!! Hij komt zo snel mogelijk naar je toe...eerst nog even alles inpakken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd! En idem dito Sil, jij ook hartelijk welkom op mijn blog, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwh! Super zeg! Proficiat met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,

    Ook van mij van harte gefeliciteerd met het winnen van onze groeps-give away! En leuk dat je mij ook bent gaan volgen, ik heb me ook bij jou aangesloten ;-)

    Heel veel plezier met al dat leuks, geniet er van!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen