Sakkjes en zo

zondag 23 oktober 2011

Hierbij mijn gewonnen groeps Give Away!

Donderdag 20 oktober 2011 was de grote dag! Onze postbode heeft zijn taak volbracht door geheel in goede orde mijn gewonnen Groeps Give Away af te leveren. Wat een vrolijke enveloppen en wat een feestelijke inhoud! Alles was mooi ingepakt, met lintjes, confetti en poezieplaatjes. Samen met mijn dochter hebben we alles uitgepakt. Ook zij vond het spannend om te kijken wat er allemaal in zat. Ze begreep alleen niet zo goed waarom ik die kadootjes nou had gekregen. 'Ben je jarig mam?', nee mama is niet jarig, deze kadootjes heb ik gekregen, 'van de koningin mama?', nee niet van de koningin...haha wat een pret!

Bij het openmaken van elk kadootje hebben we de inhoud samen bewonderd, wat een leuke, vrolijke en mooi uitgezochte kadootjes door alle gulle geefsters. Ik ben blij met alles! Nogmaals iedereen superbedankt!

Hierbij de foto's van de inhoud:

 


2 opmerkingen:

  1. Wowwww!! Wat een pakket he!! Dat jij nog alles netjes gefotografeerd hebt voordat je alles uitpakte...ik ben vaak veel te enthousiast en denk dan later...ohoh de foto's!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er blij mee bent! Geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen