Sakkjes en zo

vrijdag 11 november 2011

In opdracht gemaakt


Een paar weken geleden kreeg ik de vraag of ik o.b.v. bovenstaand geboortekaartje iets moois kon maken om kado te geven: een schilderijtje, iets van vilt, of iets anders, in ieder geval met een roos en een vlinder. Ik kreeg de volledige vrijheid om er mijn eigen creativiteit op los te laten. Al vrij snel had ik concrete ideeën en ging ik aan de slag. Dit is het geworden:

Ik heb eerst alle verschillende onderdelen als patroontjes getekend op papier, daarna heb ik alle onderdelen uit het wolvilt geknipt en in elkaar gezet. Omdat ik het geheel mooi wilde ophangen zodat het leek alsof de vlinder echt kon vliegen heb ik alle onderdelen met nylondraad opgehangen aan het takje. Dat was een behoorlijk secuur klusje omdat alle onderdelen verschillend zijn qua gewicht. Maar uiteindelijk is het allemaal goed gelukt! Het was echt een ontzettend leuke opdracht! 

4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan!!!
    Fijn weekend en sinterklaasintocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wendy!

    Er werd een paar dagen geleden een pakketje bij me gebracht. En daarin zat een prachtige vlinder, roos en de naam van mijn dochter! Een cadeau van mijn zus en zwager door jou gemaakt! PRACHTIG! Zo leuk dat alles precies dezelfde vormen heeft als het geboortekaartje! (en wat ik ook zag was dat de vlinder ook op de roos kan zitten net als op het kaartje!) Heel leuk bedacht om hem aan de tak te kunnen hangen! We gaan er heel erg van genieten! Hij is erg mooi gemaakt! BEDANKT! Ook namens mijn dochter Lucie!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Bedankt voor je leuke bericht! Heel fijn te horen dat mijn interpretatie van jullie geboortekaartje zo in de smaak is gevallen! Veel plezier ervan, het was ook echt een hele leuke opdracht om te maken. Bedankt voor je complimenten!

    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Graag gedaan! Ik hou je site in de gaten, je maakt mooie dingen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen