Sakkjes en zo

dinsdag 27 december 2011

Gevangen...

Op de inspirerende blog van Sweet Paul zag ik een mooi kunstwerkje met vlinders. Ik vond het zo schattig en leuk dat ik er onlangs zelf één gemaakt heb:

De stolp en het schoteltje kocht ik bij de Xenos, de 3D vlinders komen van een stickerkaart van de Action en de takjes uit eigen tuin. Omdat ik niet in het bezit ben van een hotglue-apparaat heb ik de takjes in witte zelfhardende klei gestoken, de takjes blijven daarin prima omhoog staan. Leuk geworden hè? Kan jij ook hoor!!!

En nog even over die zelfhardende klei...momenteel ben ik bezig met een ander projectje, ook heel leuk, maar eerst moet er nog iets groeien en tussentijds foto's gemaakt worden, voordat ik jullie kan laten zien wat het is...;-) Misschien lukt het dit jaar nog om er een blogberichtje aan te wijden! Dus hou m'n blog in de gaten!

Groetjes
Wendy


3 opmerkingen:

  1. wat een leuk ontwerpje! Zo kan je een stolpje dus ook gebruiken...! Goed ideetje weer van je. Succes met je nieuwe project en ik kijk er met spanning naar uit! Liefs, mams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg!!! zo romantisch en breekbaar! Net als een vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen