Sakkjes en zo

vrijdag 2 december 2011

Primeur: 1ste Give Away bij Sakkjes en zo!!!

Rapapa...rapapaaaaa! Het is zover, de eerste Give Away van Sakkjes en zo!!! Vandaag is het een beetje feest, mijn blog heeft vandaag de grens bereikt van 1978 pageviews. 'Waarom is dat zo bijzonder?' hoor ik je denken...nou dames, 1978 is mijn geboortejaar, heel bijzonder dus ;-) Eigenlijk zat ik al een hele tijd te denken aan een Give away van mijn kant, zeker nadat ik er zelf één won.


Wat moet je doen?

- Volger zijn of worden (Welkom! Welkom!)
- Een gezellig berichtje achterlaten op mijn blog en vertel daarbij vooral waaróm je zo graag kans wilt maken op mijn Give Away
- Als het even kan een vermelding van mijn Give Away op je eigen blog (mijn dank is groot)


Meedoen kan t/m vrijdag 16 december, zaterdag 17 december zal ik de winnaar bekend maken en de Give Away z.s.m. op de post doen zodat de ingepakte kadootjes nog even gezellig onder je kerstboom kunnen liggen voor je ze uitpakt. Als je niet kan wachten tot kerst dan mag je je uiteraard ook eerder storten op je prijs...

Succes allemaal!

Groetjes
Wendy 


- Een Sakkjes en zo kussenhoesje
- Een Sakkjes en zo omslag incl. notitieboek
- Een Sakkjes en zo geurSakkje
- Twee vrolijke stukken lint
- Drie paddenstoel-knijpertjes
- Zeven door mij gemaakte knoopjes
 


 








27 opmerkingen:

  1. Hai Wendy uit 1978, wat een leuke give-away en wat een leuke reden hihi. Je bent zo lekker jong nog maar dat Rapapa...rapapaaaaa heb je dus nog wel meegekregen van good old ome Willem ;-)
    Natuurlijk doe ik graag mee met je give-away en natuurlijk wil ik 'm ook graag winnen. Waarom ? Nou gewoon... omdat ik vrolijk word van wat ik zie, van je hele blog eigenlijk!
    Volger was ik al natuurlijk en ik ga nu meteen een link op mijn blog zetten (tabblad give-aways).
    Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh wat een leuke give-away.... En wat leuk, we zijn naamgenootjes en ook nog bijna even oud, ik ben van 1974. En ik heb een zoontje van 4 (die overigens bijna 5 wordt....). Veel overeenkomsten dus....

    Ik ga je give-away ook linken., volger ben ik al. Hopelijk krijg je veel reacties!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi!! Wat een leuke link heb je op mijn blog gezet. Die witte huisjes daarvan zijn ook errug leuk om te maken. Heb nog een blok over dus wie weet! Ik ben volger geworden van je blog en met je Give-away doe ik natuurlijk mee!
    Groetjes,

    Eliza

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wendy, wat een leuk idee van je! Ik hoef niet in aanmerking te komen voor een give-away, want....jij bent mijn Give-away...!
    Ik ben trots op je en geniet van alle vrolijke en kleurige creaties van je.
    Succes!
    Groetjes, m.a.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauw, wat een prachtige give-away.... NATUURLIJK doe ik hier graag aan mee... rood met witte stippen: PRACHTIG, daarom zou ik het super vinden je give-away te vinden.
    Volger was ik, en ik zet nu meteen een linkje op mijn blogje!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw deze ziet er super uit !
    ik doe dol graag mee ! volger was ik al !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie give away!
    Ik wil dan ook graag een kansje wagen. En nu maar duimen dat we winnen...
    Er komt een linkje op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lieve Wendy,
    Natuurlijk doe ik mee met je give-away. Ik heb al vaker gebruik gemaakt om jouw mooie gemaakte Sakkjes kado te doen aan anderen, dat ik er nu zelf eens één kado wil krijgen. Jouw Sakkjes zijn altijd een succes en de 'krijgers' zijn altijd erg enthousiast. Ik vind de bonte kleuren die je gebruikt erg smaakvol en eigenlijk verdien je een plaats in de duurste winkelstraat van New York, stijlvol als je zelf al bent.
    Nou...... als dit geen give-away Sakkje waard is....♥♥ dag lieverd, je nog steeds mijn liefste collega en natuurlijk sta je al op mijn facebookpagina xxxx Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oelala, een give away naar mijn hart. Rood met witte stipjes of ruitjes doet mijn hart sneller kloppen, herinnert me aan vroeger aan roodkapje en het gordijntje van mijn oma. Ik ga je meteen volgen, jij bent tof. En je intro dat je al 3 jaar 30 bent, neem ik van harte over, ik ben al bijna 2 jaar 30 ;-)
    Liefs Mamanon, Linken / Volgen met liefde en plezier, kom maar op met je inspiratie en gelukkig kan ik eerst nog even terug in de tijd neuzen op je blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Omdat ik zot ben van boekjes en zottekes van paddestoelen (alleen de rode met stippen). kBen nieuw onder de bloggers en ik ontdek nu leuke sites en creatieve mensen, je hebt een volger bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke spulletjes, ik wil deze give away heeeeeeeel graag winnen omdat ik gewoonweg gelukkig wordt van kleine schattige spulletjes :)
    Er staat een linkje op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Wendy,

    Zojuist op jouw blog terecht gekomen en val meteen met mijn neus in de give away. Kan het niet laten om een kansje te wagen. Waarom? Omdat ik helemaal vrolijk word van de spulletjes. Volger ga ik meteen van je worden en ik kom zeker vaker terug!
    Groetjes, Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, ik doe dan ook graag mee met je give away:)
    Gefeliciteerd, dat je nog veel plezier mag beleven in blogland!!
    Ik ga een linkje zetten hoor:))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kom @Yane hier terecht en doe zeker graag mee met je mooie weggever! Rood vind ik een prachtkleur , bolletjes (heb zo'n minnieMouse blouse ) en bloempjes in die kleur al helemaal en paddenstoelen (mijn sleutelhoesjes) van die slag zeker ;-)
    Bovendien zijn we van dezelfde generatie , alleen ben ik van 1979 (maar in feb word ik al 33 :-s
    Ik zet dus zeker een linkje naar je weggever op mijn blog en word volger.
    (Daar loopt trouwens ook een give-away, kom maar piepen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ten eerste leuk dat je me bent gaan volgen...ik kom ook zo bij jou terecht...en wat zie ik een give away in totaly mijn kleuren...oefffff dat kan ik niet voorbij laten gaan....succes met je 1e give away....H gr Cinderell@ (beaubente)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke giveaway en helemaal in mijn kleurtjes! ik zou dan ook heel graag winnen! ik heb ook een giveaway op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy, kwam toevallig op je blog terecht en zag deze leuke give-away. Wat een mooi spulletjes heb je om weg te geven. Zie ook dat je nog niet zolang in blogland actief bent, ik ben ook net begonnen. Ga zo eerst even je blog door neuzen. En waarom ik graag wil winnen, ben gek op originele kanootjes en ook je gekozen kleurtjes zijn erg leuk.
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O ja ben ook gelijk volger geworden. Zal proberen uit te zoeken hoe ik je give away op mijn blog kan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. S stipjes

    u uit eigen makelij

    P paddenstoeltjes

    E eeeey, ik wil dit wel winnen!

    R ruitjes/rode spulletjes

    Super!!! Al dat moois, ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo!!! wat een leuke site heb je zeg! Ik weet niet meer hoe ik hier terecht gekomen ben (ken je dat, je klikt en klikt en klikt en hoppa :o) ineens zit er iets leuks tussen) maar ik word dus graag volger en ik plaats je give-away op mijn blogje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh wat een schetige spulletjes zeg, zo lief, jeetje mag ik daar een gokje voor wagen, super joh! En waarom ik het zou willen winnen? Ja jeetje was dat nou voor een vraag zeg, van die spulletjes ga je watertanden, das een hoog hebgehalte hoor, leuk! Linkje staat op mijn blog hoor, dus kans is groot dat er nog meer mensen langs hoppen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi wendy!

    ik ben via de blog van desiree op je blog terecht gekomen en ik ben dadelijk volger geworden! zo'n leuke blog heb jij! :)
    ik doe ook heel graag mee met je candy :) ik ben gek op de spulletjes! de kleuren alleen al (alles wat roze/rood is heeft voor mij een hoog heb gehalte hihi :D) ik ga ook een linkje op mijn blog plaatsen hoor! hopelijk krijg je snel nog veel meer bezoekers ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oei, wat een leuke give away! Ik zie leuke kleurtjes, roodkapje, paddestoeltjes, zakjes, van alles om blij van te worden! Ik zal een linkje op m'n blog zetten en kom je gezellig volgen! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk! Mag ik nog mee doen? Ik zag je reactie bij Dutch Apple en raakte nieusgierig. Leuke blog heb je met veel inspiratie voor maaksels. Daar houd ik van! Ik maak een linkje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi pakketje. Die wil ik wel winnen. Ik ga je toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ontzettend leuke give away! Ik wil hem graag winnen omdat ik gek ben op leuke motiefjes en hele mooie lintjes:)

    Nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hebben jullie zin om nog een kans te maken op een give away...kom eens bij mij kijken dan. Veel geluk met deze, Een iemand zal heel gelukkig zijn met al dat mooie rood-wit

    BeantwoordenVerwijderen