Sakkjes en zo

zaterdag 17 december 2011

Uitslag 1ste Give away!

Dames & heren, koeken en peren! 

Vandaag is de dag,
dat ik de winnaar van mijn 1ste Give away bekend maken mag.
Het was een lastige keus,
geloof me, dat was het heus!
Maar ik ben eruit, na lang wikken en wegen,
Mamanon heeft 'm gekregen!!!

Van harte gefeliciteerd Mamanon! Jouw reactie vond ik het állerleukste en je beschrijving van je gevoel bij het zien van de spulletjes geven precies weer wat het bij mij opwekt. En dat je me tof vindt is natuurlijk ook superleuk om te lezen! Mail je je adres even naar info-apestaartje-sakkjes-punt-nl, dan stuur ik je het pakketje z.s.m. toe!

Daarnaast wil ik iedereen die gereageerd heeft héél erg bedanken, wat een lieve, vrolijke en originele reacties, daar word ik nou helemaal blij van. Alle nieuwe volgers heel hartelijk welkom! En wees niet al te sip, dit was mijn 1ste maar zéker niet mijn laatste Give away!!!

Fijn weekend allemaal,
groetjes
Wendy


7 opmerkingen:

  1. Van harte voor de winnaar !
    (en jammer voor de rest hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou mamanon van harte hoor en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooh, da's jammer voor mij :-)
    Dikke proficiat mamanon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jawaddedadde, Mamanon, jij valt hier in de prijzen,hoor! Jammer voor de rest (mezelf in kluis) ;-)
    Ik kijk al uit naar verdere creaties én natuurlijk die mooie verlotingen van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke reactie maar helaas moet deze collega het nog aan anderen onthullen. Ik vind het niet goed als ze iets ervaren via mij. Ik kom er tzt misschien nog op terug. Mooie avond nog toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen