Sakkjes en zo

zaterdag 14 januari 2012

Kunsthal


Manlief heeft de verwarming in de hal voorzien van een mooie witte ombouw met een brede plank erop. Deze moest natuurlijk gestyled worden met mooie accessoires. Van het vlinderprojectje had ik nog een paar vlinderstickers over, bij de Xenos kocht ik het kleine fotolijstje, verwijderde het glas en voorzag deze van een mooie kleur papier en plakte daar het vlindertje op. Het schildersdoek heb ik met 3D verf (puffy paint, parelmoer) voorzien van een mooie tekst, ooit gezien op Pinterest. De tekst vond ik zo mooi! Ook het lettertype en indeling vond ik geweldig, dus heb ik het letterlijk overgenomen (tekst printen, aan de achterkant van het schildersdoek plakken, tegen het licht aanhouden, tekst overtrekken, papiertje verwijderen en tekst overtrekken met 3D verf). Al met al een klein klusje, maar groots resultaat!


Groetjes
Wendy



1 opmerking:

  1. ha Wendy...jij geeft dus je geheimpjes prijs!! Maar je laat ons wel delen in jouw creativiteit en dat waarderen we...toch? Je bent een kanjer..! Ik heb het inmiddels al kunnen bewonderen en echt...het is prachtig. Succes!!
    Liefs, mams

    BeantwoordenVerwijderen