Sakkjes en zo

zondag 4 maart 2012

Tijd voor weer een Give Away!!!

Bijna 5000 pageviews...

Dus tijd voor een Give Away dacht ik zo!

Wat je kunt winnen???


 Dàt verklap ik lekker niet, maar reken maar dat het leuk is!!! En praktisch!!! En speciaal voor jou gemaakt!!!

Wat moet je doen:
- Volger zijn of worden (op mijn blog of Facebook-pagina).
- Een gezellig berichtje achterlaten en vermeld daarbij welke kleur(en) en dessin(s) je het mooiste vindt.
- Optioneel: deze aankondiging op je eigen blog plaatsen.
- Meedoen kan t/m 16 maart aanstaande.

Op zaterdag 17 maart zal ik de winnaar bekend maken!

Leuk hè?

Groetjes
Wendy

43 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik hou van woodland, bloemetjes, paars-roze-wit. Ik zal een linkje op m'n blog zetten. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij staat op mijn tijdslijn!! En roze natuurlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh spannend !! Ik waag een kansje hoor. Ik houd van zoveel maar toch vooral van pastellen en frisroze en turquoise tinten.
    Volger ben ik natuurlijk al en ik maak reclame voor je op mijn blog. Ik hoop dat het je wat meer volgers oplevert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ik houd van verrassingen! Dus ik doe erg graag mee. Ik vind rood/wit erg mooi.

    Volger ben ik al en ik ga je linken op mijn blog!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 5000! Ik hou van felle kleurtjes, bolletjes, bambies en en heel veel herhaling...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww!! Leuk ik doe zekers mee!!!
    Waar ik van hou....alle felle kleuren, rood met witte stippen en bloemetjes!!!
    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anne Toutenhoofd4 maart 2012 om 05:19

    Rood met witte stippen, bloemetjes, roosjes, alle kleuren die verwekt zijn in de plastic tassen Sakk, die met trots in mijn keuken hangt en al veel lovende woorden heeft ontlokt aan onze gasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg Leuk!Ik wil wel zo,n handgemaakte verrassing winnen! Heel suf, maar ik vind de kleuren en het printje van die ingepakte cadeautjes op de foto heel erg mooi...

    liefs, pam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg! Ik wil ook een kansje wagen. Ik hou van felle kleurtje en ook van stippen, strepen, bloemen, ruitjes,...
    Volger ben ik al en er komt zo een link op onze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat tof! Ik doe ook graag mee.. En waar hou ik nu van, ik zie zo veel graag, iets met bloemen met pastel kleurtjes?
    Ik zet een linkje op de blog en volgertje waren we al...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gefeliciteerd!! Ik heb hem gedeeld op FB. Ennuh....je weet zeker wel wat ik leuk vind.. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HOERAAAAAAAAAAAAAAA de 5000 gepasseerd. Wat een SUPER-leuk resultaat... Nou, degene die wint die kan zich gelukkig prijzen met zo'n SUPER-leuk kado van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. amaai zeg ... 5000 pageviews ... ik moet eens gaan kijken hoeveel ik er al heb lol
    Wel leuk hé! Zo weet je meteen dat je gelezen wordt hé!

    Ik doe graag mee voor die verrassing, ik hou wel van verrassingen! Ik hou wel van paars, maar ook van oranje en van zalmkleur en van roze ... en ik hou van bloemen maar ook van sierlijke krulletjes :) maar eigenlijk kan je mij met veel gelukkig maken lol

    Ik zet je give-away ook op mijn blogje en duim dat ik deze keer eens uit de bus kom gevallen :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo, wat maak je leuke dingen, lijkt me leuk om wat te winnen en dan het liefst in blauw/wit.
    veel succes, Jeannette Visser

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hen bij mijzelf nog nooit naar pagina vieuws gekeken...moet ik maar eens doen...hihihi Ik ben een volger en ik zit in je Round Robin groep....dus ik doe graag mee en hou heeeelll erg van polka dots rood wit en rood witte ruitjes....
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak jij het spannend, zeg! Dan kan ik het niet laten om een kansje te wagen... Ik ben al een poos volger (en geniet erg van je blog) en zal een linkje maken op mijn blog. Veel plezier met de verloting! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk, ik doe graag mee. En wat ik leuk vind? tja, lastig, ook afhankelijk waarvoor het is. Maar doe maar iets met kleur en mooie printjes (bloemetjes, vlinders, boompjes, vogels enz).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaaaa kijk, dit vind ik nou leuk; iets kunnen winnen en niet weten wat het is! Daar wil ik heel graag volger voor worden. En dat niet alleen; jij maakt echt hele mooie dingen! Ik bleef maar drukken op "ouder bericht" en dan heb je, wat mij betreft, een supergoed blog!
    Vriendelijke groet,
    Nicole
    Maaksels en Meer

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ja, mocht het zo zijn; ik hou van natureltinten zoals wit, grijs, en taupe. Maar als ik knal dan doe ik dat met turqoise en/of andere blauwtinten.
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wat leuk zeg, mag ik een gokje mee doen?
    En mijn favorkleurtjes?

    Jeetje rood/wit/blauw vind ik leuk maar pastel vind ik ook super! en welke dessins?

    bloemetjes?
    vogeltjes?
    stipjes?

    Alles wat leuk is hahaha

    enne ik heb deze link ff op facebook gezet!

    Fijne week hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd!!!
    En ja ik doe heel graag mee met je give away mijn lievelingskleuren ik hou van frisse felle kleurtjes of het nou een stip bloem of gezellige figuurtjes is dat maakt niet uit.
    Ik ga je link op mijn blog vermelden.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bij deze een nieuwe volger erbij ik laat me verrassen dus ik zeg lekker niet wat ik mooi vind , vind het spannend om verrast te worden :-). Groetjes Tinkerbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Spannend hoor! Ik waag een kansje... enne "ik hou van blauw!"

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,

    Eerst en vooral gefeliciteerd met de vele page views!

    Ik ben al een tijdje volger en ik doe dan ook graag mee met deze fijne give away :)

    Ik ben helemaal weg van roze en designs met kersjes ;)

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt er weer een volger bij! Een nieuwelingske dat houdt van groen, stippen, vogeltjes, paddestoelen, olifanten; van tomatensoep met ballekes, van roomijs en melkchocolade en van lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi er staat een sneakje van je RR boekje op mijn blog...gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Altijd spannend wanneer je nog niet weet wat je kan winnen! Maar je maakt erg leuke dingen, dus ben ik er zeker van dat je give-away iets wordt dat mij ook zal aanspreken :)
    Ik ben vooral gek op bloemetjes! Op je facebook zag ik deze foto: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=345107232177457&set=a.345105558844291.79663.345098372178343&type=3&theater
    Die dessins vind ik helemaal geweldig! En ik vind alle kleurtjes leuk :)
    Nu duimen dat ik win!!

    Veel groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou wat een gezellig pakketje, ik laat me graag verrassen.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oja heb een linkje geplaatst en ga je volgen. Ik hou zelf erg van oude bloemenprintjes...
    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Spannend! De kleuren van het pakpapier vind ik al helemaal zalig, dus doe me die maar!
    Ik volg je nu (hoewel ik al wel eens eerder langskwam!) en zal je weggever linken op mijn blogje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Via, via ben ik op je blog terecht gekomen, wat leuk hier! Gelijk aangemeld als volger hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk!! Ik houd erg veel van pastelkleuren! Ik ga je blog zeker volgen! Wat een leuke dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Verrassend via via op je blog gekomen.
    Ziet er gezellig uit.
    Wat geheimzinnig zo'n give away.
    Ik doe mee. Ik houd van ivoor, natuurlijk (zie mijn blognaam) een vleugje roze en juist fucsia en turquoise.
    Spannend! Groetjes en neem een kijkje bij mij, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Also I sign up for these super candy.
    my favorite color: purple
    http://inga2010.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hello!
    I like your works!
    You are very smart! :-D
    I want to play with you...please enter my name....
    I like: green, blue, black
    sample non-figurative

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hey Wendy, je weet al wat ik leuk vind he, dol op stippen, ruitjes, bloemtjes en een en al vrolijkheid. Dat wat jouw ook zo siert in je blog!
    Ik ben in! Volgen... allang! Linken heel graag! Facebooken??? Natuurlijk!!!
    Succes en eh.. ik heb ook een give away, doe je mee? Groetjes Manon
    (kijk gelijk ff hoe je de woordverificatie uitzet op mijn blog onder het robotplaatje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk! Bij deze ben ik volger, en staat er een link op mijn blog.
    Ik heb het tegenwoordig wel voor licht blauw, geel, wit en blauw gestreept.. - Succes nog met de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hij staat op mijn blog hoor!, Leuk zo'n verassings candy want je weet nooit wat voor leuks dat het is! Ik ben echt een roze meisje:P:P en ik hou erg van vintage dus ook bruin tinten etc:P! (kijk maar op mijn blog hihI)

    Dankjewel voor deze kans (ben volger geworden vond je blog zo leuk!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke give-away, benieuwd wat er in de pakjes zit. Ik hou van alle soorten blauw en bloemetjes!!! Ik plaats ook een linkje op mijn blog! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo,
    Wat een verassings give away. Daar hou ik wel van. Ik doe graag mee en ik hou van pastelkleuren.

    Succes. Groetjes madebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met de vele page views!
    Ik hou van alle soorten bloemetjes en roze-wit! :)
    Groetjes, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Spannend, zo'n give-away! En net op tijd! Dit is de eerste die ik eens uitprobeer. Ik ben namelijk nog niet zo lang aan het bloggen. Dus bij deze een berichtje :) Ik hou van strepen in allerlei felle kleurtjes.
    Tot blogs,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Superleuk deze give-away en op naar (veel) meer pageviews :)
    Als ik de gelukkige winnaar ben, dan mag je me helemaal verrassen :)

    Groetjes,
    T

    BeantwoordenVerwijderen