Sakkjes en zo

zaterdag 17 maart 2012

Uitslag Give Away!!!

Het moment is daar...

De winnaar van de 2de Give Away van Sakkjes en zo is bekend! Notaris Benthe heeft daarbij geholpen. 

De grote winnaar is: 
Van harte gefeliciteerd Cinderell@!!! 
Maar wat heb je eigenlijk gewonnen?
Jij wint een custom-made Sakkjes en zo Plastic-zakken-Sakk!
In de kleuren en dessins die jij zo mooi vindt: 
polka dots rood wit en rood witte ruitjes....(lijkt dus erg op het eerdere exemplaar wat ik maakte!)

Je adres is al bekend, want toevallig zitten wij bij elkaar in de groep van het Round Robin Notebook project. Ik ga aan de slag met jouw gewonnen Give Away en stuur deze z.s.m. naar je toe!

Ik wil hierbij iedereen bedanken voor alle leuke en lieve reacties en heet alle nieuwe volgers hartelijk welkom! Ik hoop jullie allemaal nog lang te kunnen boeien met mijn blog en Sakkjes en zo creaties.

Ik wens jullie allemaal nog een vrolijk en fijn weekend!

Lieve groetjes

Wendy


9 opmerkingen:

  1. Proficiat voor de winnaar!
    En jij bedankt voor je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cinderella van harte hoor en jij bednakt voor de verloting, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor de winnaar! :)
    En jij bedankt voor je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd Cinderella met de give away en Wendy bedankt voor het meedoen.
    Gr en een fijn weeekend verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeee wat leuk!!!!!!! Ik ben net terug van een paar daagjes weg....met mijn vriendin.......en dan win ik ook nog jou verloting!!!! WAUW thanxxxxxxx adres weet je al las ik ...HArtelijk dank!!!!nLiefs Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Cinderell@. Leuk hoor! En Wendy bedankt voor je give-away.
    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte Cinderell@, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen