Sakkjes en zo

maandag 30 april 2012

Vrolijke vogeltjes

Cindy vroeg of ik drie schattige vogeltjes voor haar wilde maken, in het paars, vrijdag kwam ze ze met een vogelkooitje ophalen ;-) en is er helemaal blij mee! Thuis hebben we er ook 3, op een mooie tak in een vaas, zo vrolijk. Het patroon heb ik ooit op internet gevonden (patroon is als PDF te downloaden, zie rechts onder 'Free patterns'), ze zijn prima en snel te maken. Als 'pootjes' gebruik ik van die kleine haarklemmetjes, zo kun je ze overal waar je maar wilt opklemmen, heel handig!


Groetjes
Wendy

4 opmerkingen:

  1. oh die zijn leuk zeg ! Heb het gelijk even opgeslagen en jouw idee van de haarklemmetjes is natuurlijk super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vogels, ik heb ze eens van vilt gemaakt. En die klemmetjes vind ik heel slim bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van vilt zijn ze inderdaad ook erg leuk,ook makkelijk om te maken,lekker op de bank festonsteekjes stikken ;-)
      Groetjes
      Wendy

      Verwijderen
  3. Hoi Wendy,

    Ik heb gelijk ook even op je blog gezocht naar jouw vogeltjes om te kijken wat je bedoelde met de haarklemmetjes ;-) Erg leuk en dat is inderdaad slim bedacht zeg! Maar hoe maak je ze nu zo stevig vast dat de vogel niet alsnog gaat 'kiepen'? Heb je ze op meerdere punten vastgestikt en kun je er dan nog wel goed bij om de klemmetjes in te knijpen? groet, Elske

    BeantwoordenVerwijderen