Sakkjes en zo

donderdag 28 juni 2012

Daar komt ie dan!

Dag lieve Sakkjes en zo fans!

Ik weet het...ik heb jullie ietsiepietsie langer laten wachten dan vantevoren de bedoeling was, maar nu is het dan eindelijk zover, het GROTE moment! Ik ga de winnaar bekend maken van de Sakkjes en zo 10.000-pageview-Give-Away!!! Ik was er zelf ook best een beetje zenuwachtig onder...haha!

Eerst de inventarisatie:
 Knippen - knippen - knippen:
Husselen:
De winnaar:
Miep!!! Je hebt gewonnen!!! Whiehaaaaaa! Miepie is oké olé olééé Miepie is oké olé olééé! Miepie is oké, Miepie is oké, Miepie is oké olé olééééé!
Neem je  even contact met me op ? Dan hoor ik graag je wensen voor het rugSakkje dat ik voor je ga maken!

En voor alle andere fans...niet huilen...ik ben heel blij met jullie allemaal en het duurt vast niet lang voordat er weer een mooie Give Away te winnen valt bij Sakkjes en zo! Ik vind het namelijk stiekem heel erg leuk om Give Aways weg te geven!

Groetjes
Wendy


4 opmerkingen:

  1. Wat zal die Miep blij zijn....! En terecht, want ze krijgt een heel uniek kado. En voor alle anderen....niet getreurd, want jullie zijn vast de volgende keer aan de beurt..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach arme Emmel-prutsemieke...dat mag hoor, snap ik best! Sterkte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen