Sakkjes en zo

woensdag 20 juni 2012

Give Away Time!!!

Hallo hallo allemaal!

Het moment is daar! Mijn blog-berichtjes zijn inmiddels 10.000 keer bekeken!!! Om dit te vieren met jullie geeft Sakkjes en zo weer een fantastische Give Away weg! Want zonder jullie allemaal had ik geen één pageview gehad natuurlijk! Super dat jullie zoveel belangstelling hebben voor mijn blog en mijn creativiteit en hierbij wil ik iedereen daarvoor dan ook hartelijk bedanken! En ook voor alle leuke, lieve berichtjes en alle complimenten, dat doet mijn wangetjes gloeien!

Wil je meedingen naar de 10.000-pageview-Give-Away dan zijn de 'regels' als volgt:

- Je hoeft géén bericht achter te laten (mag wel hoor, vind ik altijd leuk! ;-)
- Je hoeft géén reclame voor mijn Give Away op je eigen blog te maken
- Het enige wat je hoeft te doen is A. Lid zijn of B. Lid worden van mijn blog. Volg je mij via Facebook, dan is niet ieders identiteit bekend bij mij, in dat geval graag via Facebook een kort berichtje met je naam plaatsen op de link van deze Give Away op Facebook (snappen jullie me nog???)

Dusssss.....

Dat is op zich allemaal niet zo moeilijk toch?

Wat houdt deze 10.000 pageview-Give-Away eigenlijk in? Wat valt er te winnen?

...Rapapa rapapaaaaaa...

En customized Sakkjes en zo RugSakkje! 
Dat houdt in dat je je voorkeur qua kleur en dessin mag doorgeven met desgewenst een naam erop, dan ga ik die speciaal voor jou maken! Fantastisch toch? Wie wil dat nou niet?! Hahaaaa!

Op dinsdag 26 juni a.s. maak ik bekend wie de Give Away heeft gewonnen en neem ik contact met diegene op om haar wensen te bespreken! 

Lieve groetjes
Wendy









16 opmerkingen:

  1. haha, geweldig ik doe zowiezo mee als ik het goed begrijp !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee geweldig leuk ik wil er wel een hoor ik vind ze echt super!!!
    Dus ik doe graag mee :-) en daar hoef ik niet eens wat voor te doen ook ................
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ding ook graag mee! Leuk voor Anouk ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, iedereen die lid is of wordt doet gewoon mee of ie nou wil of niet!!!! ;-) Omdat ik zo blij ben met jullie allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie! Leuke give-away, ik doe mee hoor! En ik plaats stiekem toch een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is nog eens een idee! dus iedereen maakt kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is nog eens makkelijk meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjeempie wat een leuke give away! Ik zou graag zo'n rugSakkje willen winnen hoor! Ik ga lekker wel reclame voor je maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg die 10000 page-views, maar de give-away vind ik eerlijk gezegd nog leuker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kei fijn uiteraard ga ik je volgen ;-)

    Ook welkom bij mij voor een verrassingsgiveway ...
    http://fetedesgamins.blogspot.be/2012/06/cijfers-en-letters.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig! Mijn zoontje gaat volgend schooljaar naar groep 3. Hij zou zo'n tas helemaal super vinden. Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi blog heb je Wendy! Eigenlijk niet eerlijk om mee te doen aan je 'give away' voor je 10000ste bezoek want daar heb ik niet aan mee gewerkt. Vandaag pas voor het eerst je blog gevonden! Grappig trouwens dat je er van uit gaat dat de winnaar een 'haar' is, ik ben inderdaad nog geen man in creatief bloggersland tegen gekomen. Mocht ik toch winnen, dan vindt mijn neefje van bijna 3 dat vast leuk, dan wordt het zakkje voor hem ;-) Groet

    BeantwoordenVerwijderen