Sakkjes en zo

vrijdag 1 juni 2012

Pink it is!

 De moeder van Sophie is onlangs bevallen van haar tweede dochtertje Eva. Voor haar dochter Sophie bestelde ze al eerder een knuffelkussen en een poef. Deze wilde ze ook graag bestellen voor Eva haar kamertje, ook gebaseerd op het geboortekaartje. Daarnaast wilde ze ook graag een dekenhoes voor het ledikant van Eva, een dekbedhoes voor Sophie haar bed èn een plastic zakkenhoes voor haarzelf. Wat een superopdracht! Echt heel leuk om te maken, alles staat echt geweldig bij elkaar. Het was wel veel werk...stof wassen, strijken, op maat knippen, spelden, stikken-rikketikketik-rikketikketik (ik schat zo'n 20 meter!!!), afwerken, nogmaals wassen, strijken...maar toen alles af was en klaar voor verzending had ik een heel voldaan gevoel!

Om op deze manier te werken is eigenlijk een droom die een beetje is uitgekomen: het stylen van kinderkamers door het toepassen van zelfgemaakte Sakkjes en zo items! In dit geval aan de hand van twee hele mooie geboortekaartjes! En, ik heb voor het eerst samengewerkt met mijn creatieve vriendin Brigitte! Zij heeft de dekbedhoezen voorzien van de prachtig geborduurde namen!

Geboortekaartje Eva:


Poef Eva:



Knuffelkussen Eva:



Dekenhoes Eva:



Plastic zakkenhoes:



Dekbedhoes Sophie (lijkt lila...is roze....komt door het licht...):



Omdat ik Ilse een extraatje wilde geven vanwege deze leuke opdrachten, maakte ik voor haar nog 4 vrolijke vogeltjes:



En dan nu de foto's die ik van Ilse kreeg, zo zie je alles bij elkaar op de kamer van Eva (de foto's van de kamer van Sophie volgen nog). Leuk hè? dat ze even naar ons zwaait op de onderste foto?!



 (leuk die boom!!!)

  Dag allemaal!

Groetjes
Wendy


1 opmerking: