Sakkjes en zo

woensdag 8 augustus 2012

Customized Give Away

Dag allemaal,

Miep won de 10.000 pageviews Give Away: een customized RugSakkje van Sakkjes en zo en dit is 'm geworden! Miep en Mathijs zijn er helemaal blij mee, zie ook het berichtje op haar blog! Ik maakte ook nog een klein extra kadootje voor haar...een sleutelhanger gebaseerd op Rupsje-nooitgenoeg! Ooit maakte ik hier een groter exemplaar van en wilde deze nu eens in miniatuurformaat maken. Op de één of andere manier lukt het niet om de sleutelhanger-foto te plaatsen op mijn blog, maar deze kun je wel bewonderen op Miep haar blog.


Miep, nogmaals gefeliciteerd en heel veel plezier ervan! Hij staat Mathijs prachtig :-)

Groetjes
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke rugzak heb je gemaakt voor haar zoontje en de sleutelhanger is ook super.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook wel een superleuk tasje geworden en staat mathijs goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige prijs, ik kan me voorstellen dat ze er blij mee zijn :-))

    BeantwoordenVerwijderen