Sakkjes en zo

vrijdag 17 augustus 2012

Verjaardagsfeestje!

Afgelopen dinsdag 14 augustus was het precies een jaar geleden dat ik mijn blog lanceerde op het net, dus dat moest natuurlijk gevierd worden! Mijn eerste blog-verjaardag! Het jaar is omgevlogen en inmiddels zijn we 56 berichtjes, 79 volgers en 13.016 pageviews verder. 

Nog elke keer word ik blij als ik zie dat ik er weer een volger bij heb, via mijn blog of facebook. Al die interesse, complimenten, lieve en leuke reacties en inmiddels al heel wat bestellingen verder geven mij een trots gevoel! Het is zó ontzettend leuk om met een recht-toe-recht-aan stuk stof aan de slag te gaan en er een prachtig eindresultaat van te maken op de wensen van de klant! Bedankt daarvoor allemaal! Het liefst vul ik elke dag met Sakkjes en zo inclusief eigen atelier, wie weet komt het op een dag wel zover, 'altijd blijven dromen' zeggen ze toch?!

Fijne dag vandaag!

Lieve groetjes
Wendy


...zo...en nu taart!


5 opmerkingen:

  1. Tadaaa...Gefeliciteerd met het 1-jarige bestaan van deze site! Gaat inderdaad heel snel en dan al over de 13-duizend.....!! page-kijkers heen. Geweldig, maar je creaties zijn ook geweldig!! Ook het komend jaar weer heel veel succes en veel blije "klanten", krijgers en gebruikers! Lieve groetjes, mams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1e blog-verjaardag! Een sucsesvol jaar zo te zien! Een creatief en succesvol 2e blogjaar gewenst. Ik blijf je volgen! (... zo... en doe mij ook maar een stukje taart...wie jarig is trakteert toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd!

    En inderdaad blijven dromen, wie weet, ooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je eerste jaar bloggen het is ook zo enorm leuk om je blog te zien en te lezen!!
    Ik hoop dat je droom ook uit mag komen!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen