Sakkjes en zo

zondag 2 september 2012

TIP! Creatiefmarkt op zondag 16 september a.s.


Op zondag 16 september van 11.00 - 17.00 uur a.s. is het weer zover, dan kunnen jullie alle Sakkjes en zo producten in het echt bewonderen in de Creatieve Straat van het Dorpsfeest in Hoogland (bij Amersfoort). En natuurlijk in het echt kennismaken met mij, de creatieve vrouw achter Sakkjes en zo :-)

Naast de 'oude' collectie in de koopjeshoek zal ik ook een paar verrassende nieuwe items tentoonstellen, waarvan ik erg benieuwd ben wat jullie daarvan vinden! 

Ook dit jaar staat mijn kraam weer naast die van mijn vriendin Brigitte, de creatieve vrouw achter Magnifique4you. Zij is op allerlei gebieden erg creatief en bij haar kun je ook terecht voor leuke workshops. Sinds kort 'werken' we ook samen, zij verzorgd namelijk voor mij de prachtig geborduurde namen op de dekbed- en dekenhoezen!

Dit jaar wordt het dorpsfeest voor de 20ste keer georganiseerd, dus het wordt extra groots aangepakt, voor het volledige programma verwijs ik naar hun internetsite.

Zou leuk zijn om jullie ook allemaal te ontmoeten in real-life, dus wie weet tot dan!

Groetjes
Wendy




4 opmerkingen:

  1. leuk om naar uit te kijken! Heel veel succes...! Maar dat is vanzelfsprekend met die leuke creaties van je..! Liefs, mams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt allemaal, druk bezig met de voorbereidingen! Rikketikketik-knip-knip-knip! Haha

    BeantwoordenVerwijderen