Sakkjes en zo

vrijdag 14 december 2012

Sakkjes en zo Semi Secret Santa Give Away


 Lieve allemaal,

Over 10 dagen is het 24 december. Ik verheug me nu al op kerstavond, wij vieren dat lekker kneuterig met z'n drieën met lekker eten en het kijken van een blije kerstfilm. Met z'n drieen op de bank, onder een plaid, met hot-cocoa en ander lekkers. Het huis is versiert in kerstsferen, er branden veel kaarsjes en er liggen cadeautjes onder de boom.

Hoe zit het eigenlijk met jullie kerstboom? 
Liggen daar al cadeautjes onder? 

Niet?

Nouja....

Dat kan toch niet?

Wacht....

Daar kan ik natuurlijk verandering in brengen...hmmmm....eens even denken....


PLING


Ja, ik weet het! Als ik nou eens een paar volgers blij maak met een Sakkjes en zo cadeautje, uit de huidige 'collectie'. Zomaar, omdat het kan, omdat het leuk is om iets weg te geven, om iemand blij te maken. Omdat ik weet hoe leuk het is om iets zomaar te krijgen. Nouja, zomaar....

Het enige wat ik vraag is om een vrolijk berichtje achter te laten. Ben je nog geen volger? Wees welkom en laat dan ook een berichtje achter. Of je een berichtje van deze Sakkjes en zo Semi Secret Santa Give Away op je eigen blog moet posten? Nee hoor, maar natuurlijk stel ik dat wel zeer op prijs! Dus....take a shot en misschien ligt er straks bij jou onder de kerstboom wel een prachtig ingepakt Sakkjes en zo cadeautje!!!

Je kunt tot dinsdag 18 december 20.00 uur reageren, dus hurry up! Daarna zal ik de cadeautjes z.s.m. opsturen, zodat het cadeautje nog een paar dagen kan liggen pronken onder de kerstboom.

Succes allemaal!

Groetjes
Miss Santa Wendy

PS. Ik begrijp na het plaatsen van dit blogbericht dat het sommigen niet lukt om een berichtje te plaatsen, ik ben er nog niet uit waarom het niet lukt. Daarom is het ook prima om via de Facebookpagina van Sakkjes en zo een berichtje achter te laten! Zie adres rechts bovenaan mijn blog.


20 opmerkingen:

  1. YEAHHHH Wen, wat een super actie van een super vrouw!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) alleen de verpakking onder de boom is al een geweldig iets om naar te kijken, laat staan de verrassing die er in zit... :-) Onder mijn boom ligt nog niets... :-( Maar daar komt vast verandering in na vandaag... :-) Lieve groetjes..! mams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh superlief van je, ik waag mijn kans!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petra van Splunter14 december 2012 om 05:03

    Top dat je weer een actie hebt!! En je blog is ook zo grappig..zit 'm met een glimlach te lezen :) Ik zie jullie daar al helemaal zitten..lekker knus met Benthe tussen jullie in...heerlijk hoor! Geniet maar van de voorpret en de daadwerkelijke kerstdagen!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch een lief mens met weer een leuke actie!
    Jullie vast gezellige, knusse dagen samen, en een goed, spetterend en vrolijk 2013!
    Ik hou m'n brievenbus in de gaten ;0

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Opa en Oma in Noorwegen hebben een kleinzoon in Maastricht
    Op 9 augustus 2012 is hij geboren en via skype blijven we van alle wel en wee op de hoogte.
    Onze Yore viert gezellig kerst met zijn papa en mama in Nederland.
    Voor iedereen een geweldige Kerst en een voorspoedig 2013.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hou ik van kleine en grote verrassingen, als er maar een papiertje rond zit :-) wij vieren kerst met de familie, iedereen die zo nergens terecht kon is welkom bij mijn mama en bij ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier geen cadeautjes onder de boom. Sinterklaas heeft al heel veel moois gebracht. Wel geven we mijn ouders altijd iets met kerst omdat ze het hele jaar door voor ons klaar staan en op de kids passen. De kids vinden het daar superfijn en daar genieten we allemaal heel erg van. Maar een pakje van jou onder onze boom zou toch wel heel erg leuk zijn want je maakt prachtige dingen. Dus in plaats van de zak van Sinterklaas, een sak van Sakkjes... kan prima volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk, een verrassing! Daar hou ik echt van. Ik heb nog nooit een kerstkadootje onder de boom gehad, lijkt me leuk om die te winnen :-)
    Ik zal het netjes onder de boom leggen en geduldig wachten tot kerst...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog wat plaats onder de kerstboom. Voorlopig is er nog maar 1 pakje voor de jongste hier in huis. oei oei de kerstman heeft nog heel wat werk precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke actie! Onder onze kerstboom is ook wel nog plaats :)
    Ik deel 'm op doejeookmee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke ideeën heb je toch altijd! Het is al een feest om de site te bekijken. Ik neem me altijd voor zoiets te maken maar helaas blijft het er al;tijd bij.
    Fijne feestdagen voor jullie drieën en een goed en creatief 2013.
    Els de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Santa Wendy!
    Leuke actie! En.... laat je mams maar iets winnen!
    Ze is altijd zo enthousiast over jou en jouw activiteiten. Ze verdient het! Fijne kerstdagen wens ik jou en de jouwen toe!
    Liefs, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd leuk om een echte verrassing onder de boom te krijgen :-)
    Ik waag dus graag mijn kans om een leuk cadeautje te ontvangen.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe heel graag mee! Zeker voor een cadeautje voor onder onze kerstboom!

    Groetjes

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk berichtje, dat is al een cadeautje op zich, ik ga me er ook door verheugen... Wij hadden nog geen kerstavondplannen en voor mij geen cadeautjes onder de boom ;) wel 1e en 2e kerstdag volgepland, maar een avondje met z'n drieën op de bank, met kerstfilm en kaarsjes...wat een goed idee! Ik wens jullie alvast een hele fijne kerstavond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe mee want ik houd van verassingen!

    Liefs, Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk, ik wil wel winnen. Hier zijn wel al kerstcadeautjes, maar allemaal voor andere mensen (waar we op kerstbezoek gaan) en niks voor mij. En dingetjes van jou zijn altijd prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief om dit te doen! Ik wil best wel een enig-echt-Sakkjes en zo kerstcadeautje winnen. Dus ik meld me bij deze graag aan....en ga nu heel hard duimen....

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen