Sakkjes en zo

dinsdag 18 december 2012

Uitslag Sakkjes en zo Semi Secret Santa Give Away


 Daar gaat ie dan!

Het was niet makkelijk....

Het liefst zou ik jullie namelijk allemaal verblijden met iets moois onder de boom....

Ik had er niet bij gezegd hoeveel volgers ik een cadeautje zou geven....

Het worden er....

maar liefst vijf!

And the winners are:

SANDRA F

MAARTJE

FRULLEMIEKE

RIANNE

WENDY

Van harte gefeliciteerd allemaal! Mailen jullie allemaal even jullie adressen? Ik wil de cadeautjes donderdagmiddag op de post doen, dan zijn ze hopelijk allemaal nog net op tijd binnen! Enneh...wel wachten tot het kerst is hè?!

Spannend!!!!

En voor de rest die niet gewonnen heeft...niet sip worden nu...want door jullie lieve reacties hebben jullie mij toch ook een klein cadeautje gegeven en omdat ik daar blij van wordt maakt dat jullie vast ook heel erg blij! Hihi!

Iedereen hele fijne kerstdagen en alvast een spetterend oud & nieuw feest!

Lieve groetjes
Wendy







5 opmerkingen:

  1. He wat jammer dat ik dit over het hoofd heb gezien maar voor de dames die gewonnen hebben van harte gefeliciteerd.
    Alvast een hele fijn kerstdagen toegewenst.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O joepie....kan het bijna niet geloven...Mijn adres is al naar je onderweg....

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh joepie!
    Ik kijk er al naar uit! Wat spannend :-)
    Ik ga je mijn adres straks doormailen :-)
    Prettige feestdagen!
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Mijn gegevens zijn onderweg.
    Hele leuke dagen iedereen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom via via op je blog, wat een leuke dingen maak je. Je hebt er een volger bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen