Sakkjes en zo

vrijdag 22 februari 2013

Er is iets veranderd...

...is het iemand al opgevallen? 

Er is iets heel bijzonders gebeurd! 

Ik kan het zelf ook bijna niet geloven, maar het is écht gebeurd, 
ik kon het niet meer tegenhouden. 

Op zich niet erg hoor, ik heb er namelijk helemaal geen problemen mee, 
het zijn vaak anderen die er moeilijk over gaan doen...

Nog steeds geen idee wat er gebeurd is? 

Als je goed kijkt op mijn blog, dan heb je het kunnen zien...

Kijk anders nog eens goed...

rechts....koud....boven...koud...koud...lauw...warmer...ja daar links....warmer en warmer...heet...heter....HEETST!!! 

Jaaaaaaaaaa je hebt het ontdekt!!!! 

Ik ben maarliefst 1 jaar ouder geworden!!!! 

En niet alleen ik, maar ook onze lieve dochter is 1 jaar ouder geworden! 
Wat een feest was het, slingers, ballonnen, taart, kaarten, felicitaties en kadootjes, kadootjes, kadootjes! Benthe een Elfenfeestje en ik een eigen vriendinnenfeestje. Oh wat was dat gezellig, een leuk avondje eten, kletsen en film kijken met m'n vriendinnen, ik kan het iedereen aanraden! 

Naast alle feestelijkheden is er nóg iets veranderd op mijn blog, je kunt mij per heden namelijk ook volgen op Pinterest, je weet wel, die verslavende-alle-tijd-opslokkende-inspirerende-website. 

Dus ik heb je gewaarschuwd, mocht je door mij besmet zijn door het Pinterest-virus....sorry....én alsjeblieft. Dit virus is namelijk helemaal niet zo verschrikkelijk. In dit geval is het namelijk helemaal niet erg om dagenlang op bed te liggen met laptop op schoot en 24/7 te scrollen door al die inspirerende plaatjes op Pinterest. Nou ja, 'helemaal niet erg', misschien wel voor je naasten...en toch ook een beetje voor jezelf als ik voor mezelf mag spreken. Ik zie zoveel leuks om te maken dat ik van gekkigheid niet weet waar ik mee zal beginnen. Het is me al wel een paar keer gelukt hoor, maar nog niet in de frequentie die ik graag zou willen. Daarom heb ik een aantal boards uitgeprint en is het idee om de plaatjes uit te knippen en in mijn agenda te plakken. Als een soort planning, zo van 'dan en dan ga ik dat of dat maken'. 

En onderstaand plaatje ga ik zometeen ook uitprinten en over het beeldscherm van mijn laptop plakken!!!

Daaaaaaag
Groetjes
Wendy

3 opmerkingen:

  1. tja...Wendy...ik heb (nog) geen laptop, dus???? ;-) Maar ik ga wel even kijken op die site hoor en wie weet krijg je weer een leuke opdracht...! Oh ja, m'n telefoonhoesje moet ik wassen...kan dat wel? ;-) of is die aan vervanging toe....! Succes gewenst! mams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Ik word volgende week alweer 42 jaar! We hebben het maar druk met bloggen, pinterest, facebook twitter! Wel leuk allemaal. LIeve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen