Sakkjes en zo

zondag 3 februari 2013

Kleurig & fleurig

Benthe kreeg van ons voor kerst een mooie raamdecoratie, thema herfst. Prachtig mooi blank hout, maar we vonden 'm toch een beetje te kleurloos. Schilderen was een optie, maar best bewerkelijk, daarom koos ik voor verschillende kleuren vliegerpapier aan de achterzijde om 'm wat op te vrolijken.


Weten jullie het nog? De Sakkjes en zo Semi Secret Santa Give Away? De vijf winnaressen hebben allemaal op tijd hun kadootjes ontvangen en netjes gewacht met uitpakken tot kerstavond. Ze waren allemaal heel erg blij met hun kadootjes, maarrrrrrrr de rest van mijn gezellige volgers weten natuurlijk niet precies wat er gewonnen is:

Sandra F (geen blog) kreeg van mij dit snoezige knuffelkussen, ze was er erg blij mee!
Maartje (geen blog) kreeg van mij deze handige plastic zakkenhoes. Het was helemaal niet haar bedoeling om te winnen, ze vond dat mijn moeder het verdiende omdat ze altijd zo enthousiast reageert op mijn blog. Haar bescheidenheid deed mij beslissen om juist haar te verrassen, en dat was ze zeker (mijn moeder komt niks tekort overigens :-)!
 Frullemieke kreeg deze stoere fotoslinger. Ze schreef dat ze superblij was en dat deze goed van pas komt voor haar kindjes en wellicht straks in mei als haar derde kindje wordt geboren!
Rianne kreeg van mij ook een fotoslinger, je kunt haar reactie lezen op haar blog. Inmiddels is ze bevallen van hun dochtertje en kun je tevens op haar blog (bericht d.d. 26 januari 2013) zien hoe hun kleine meisje heet èn dat ze de fotoslinger meteen in gebruik heeft genomen!
En tot slot stuurde ik mijn naamgenote Wendy een mini rugzakje, ik had van dat exemplaar alleen geen foto gemaakt zag ik later, maar het is bijna dezelfde als op de foto hieronder (een eerder gewonnen Give Away, maar dan mèt naam van vilten letters). Wendy schreef dat het rugzakje al snel in gebruik is genomen door haar 6-jarige zoontje die 'm gebruikt voor z'n 'kloemel' (zo noemen zij alle losse spulletjes die hij verzamelt…..die dingen uit verrassingseieren en zo). Ook zij waren er erg blij mee!

 Zo, nu weten jullie wat er zoal te winnen valt bij een Give Away van Sakkjes en zo!!! En misschien, zomaar in eens....is het weer in ene....Give Away Time!!! Misschien wel bij....100 volgers?....bij 25.000 pageviews?....of omdat ik er gewoon zin in heb om weer eens iets weg te geven!!! Who knows!!!
Daaaaag
groetjes
Wendy 







 



8 opmerkingen:

  1. Nou als je weer een give away gaat doen, dan doe ik gelijk mee hoor! zo'n knuffelkussen vind ik echt heel lief en mooi. Het houten raamschilderij heb je mooi op deze manier opgeknapt. groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een give away!! Daar valt die van mij bij in het niet!! Ik zal dus de volgende keer toch nog beter mijn best moeten doen.....
    Groetjes, Malotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent weer druk geweest om veel mensen blij te maken!!!! (leuk is dat hè?)
    Mooi gedaan!!! Fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofferds allemaal. Zo'n Sakkjes en zo kadootje in je bezit te hebben is geweldig leuk. Maar dat je moeder niets te kort komt...klopt! Alleen uh....ze is altijd wel heel blij met alles wat jij maakt! ;-) Een knuffelkussen hoeft niet, want ik heb jou...hahaha Wendy, succes maar weer! En op naar de 25000.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het rugzakje wordt nog steeds goed gebruikt door mijn zoontje!! Geweldig leuke spulletjes heb je gemaakt, ook voor de andere winnaressen.

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Kathy: Bedankt! En wie weet win jij op een dag wel een mooi knuffelkussen als give away :-)
    @Emmel-prutsemieke: jij kan goed tellen! Inmiddels nog maar 11 te gaan!
    @Malotte: welke Give Away je ook wint, ze zijn allemaal geweldig toch?
    @Fieve: het is inderdaad heel erg leuk om te doen, dubbelleuk want ik weet ook hoe leuk het is om er 1 te winnen!
    @Mama: al dacht ik het wel....fijn om nog even van jouzelf te horen! <3
    @Wendy: wat leuk om te horen!

    Dag allemaal
    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Wendy, Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog! Ben meteen even een kijkje gaan nemen op jouw blog. Jeetje joh, wat komen er een prachtige dingen onder jouw handen vandaan! Leuk dat je via via op elkaars blog terecht komt he? Klopt dat die vakjes helemaal niet gelijk zijn, heel frustrerend! Het verven was al gepriegel en moest 3 keer voordat het dekkend was hahaha en toen moest ik nog beginnen met die vakjes op te vullen en natuurlijk de tweede want dat had ik mijn andere dochter ook beloofd.Maar gelukkig eind goed al goed! ik ga je volgen hoor, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen