Sakkjes en zo

zondag 5 mei 2013

Kids Festival op 2 juni a.s.

Hallo allemaal!

Hebben jullie het al gehoord? Op 2 juni a.s. wordt er in de binnenstad van Amersfoort een leuk Kids Festival georganiseerd voor kinderen van 4-11 jaar. En 3x raden wie er een marktkraampje heeft weten te bemachtigen?

Tadaaaaaaa Sakkjes en zo!

Ik sta er weer samen met mijn vriendin Brigitte van Magnifique4you.nl. Momenteel ben ik druk met opdrachten, maar tussendoor ook met het bedenken en maken van nieuwe items. Ben je daar benieuwd naar en heb je zin in een leuke middag, kom dan gezellig langs!

Groetjes
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag zal dat worden. Jammer dat Amersfoort te ver rijden is, anders was ik zeker weten gegaan.Ik hoop dat je veel kan verkopen, maar zoals ik je spulletjes ken komt dat helemaal goed;) groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Kathy, lief! Ik zal weer een leuk kraamverslag maken met sfeerfoto's. Kun je toch een beetje zien hoe het er was :-)
    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen