Sakkjes en zo

donderdag 23 mei 2013

Ssschatkistje!

Vanmorgen heb ik aan een nieuw projectje gewerkt. Iets wat al een hele tijd in mijn hoofd zat is vandaag 'tevoorschijn' gekomen. Ik wilde het eigenlijk nog even geheim houden (bedoeld als nieuw item om tentoon te stellen en te verkopen tijdens het Kids Festival op zondag 2 juni a.s.), maar ik wilde het toch alvast even delen met jullie....

Het is.....


...een ssschatkistje!


Met o.a. een ècht bed! En een vrolijk spookje!


Inmiddels ben ik al druk bezig met de tweede, want ik heb zo'n vermoeden dat het eerste exemplaar ingepikt gaat worden door onze dochter! Haha!

Groetjes
Wendy

6 opmerkingen:

  1. Zo mooi!! Ieder klein meisje is meteen verkocht als ze dit ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! Ik wil ook nog altijd een koffertje of bakje oid maken met inderdaad een popje of figuurtje erin en dan wat assecoires erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er schattig uit! Ik kan me voorstellen dat je dochter hier helemaal weg van is! groetjes van Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super creatief idee! mag ik het idee van je overnemen om ook te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat mag hoor Kathy! Netjes dat je het vraagt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen