Sakkjes en zo

zondag 30 juni 2013

Hippe hoesjes

Inge bestelde onlangs 2 hoesjes: 
1 voor haar mobiele telefoon en 1 voor haar autopapieren. 


In eerste instantie bleek het hoesje voor haar telefoon net iets te krap te zijn. Soms is het lastig inschatten waar ik de stikseltjes moet zetten, vooral bij telefoontypes waarvoor ik nog niet eerder een hoesje gemaakt heb. Maar dat hebben we natuurlijk snel opgelost!

Ze stuurde het hoesje terug, maar helaas had ik niet genoeg ruimte bij de zoom om het hoesje groter te maken en heb ik een nieuw hoesje voor haar gemaakt! Deze bleek helemaal goed te passen. Bijkomend voordeel voor mij: het te krappe hoesje blijkt precies goed te passen om mijn mobiele telefoon! Allebei blij!

 Groetjes
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Mooi stofje, en leuk detail, zo dat vlindertje er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt geweldig mooi! Knap gemaakt.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat leuk! Zie het nu pas, een blog over mijn supervmooue bestelling. Ben er nog steeds heel blij mee! Bedankt:)

    Liefs, Inge

    BeantwoordenVerwijderen