Sakkjes en zo

maandag 2 september 2013

Have I got news for you!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Het is zover!

Het is weer tijd voor een Give Away!

De pageview-teller is de 30.000 gepasseerd en dát moet gevierd worden. Allemaal tussen de bedrijven door, want wat ben ik druk! Heerlijk hoor, begrijp me niet verkeerd, de ene na de andere opdracht komt binnen. Mijn creatieve geest stroomt over en mijn naaimachine maakt overuren. Wat word ik daar blij van :-) Daarom tussendoor even een kadootje voor één van jullie, succes moet je vieren toch? En dat doe ik natuurlijk graag met jullie!

Wat moet je doen?

- Volger zijn of worden (van mijn blog òf Sakkjes en zo facebook) 

èn
- een gezellig berichtje achterlaten op mijn blog òf Sakkjes en zo facebook pagina

Meedoen kan t/m woensdagavond 4 september 2013, donderdagavond zal ik de winnaar bekend maken.


Wat valt er dit keer te winnen?

Een prachtige plasticzakkenhoes!

Succes allemaal,

Lieve groetjes
Wendy

4 opmerkingen:

  1. weer een superleuk idee van je...! En de ontvangster zal er heel blij mee zijn..! 30.000, dat is niet niks.. wow...Geweldig leuk hoor...
    Dikke kus van je mams, want die verdien je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Goed bezig!
    Leuk idee! (Ahh lief van je mams!!!)
    Heel veel succes en naaiplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met al die views! Ik ben er zeker van dat er nog vele zullen volgen. En die give-away, zooo mooi! Die zou hier niet misstaan, dus is neem heel graag deel. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad super!!!!
    Van harte gefeliciteerd.
    Super leuke Give away doe graag mee!!!
    En heel veel naaiplezier.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen