Sakkjes en zo

vrijdag 28 februari 2014

Kinderkamer-update en een poefje voor een klein boe.... :-)

Linda had nog een aanvullende bestelling voor de kinderkamers van haar kinderen Mauro en Elena. Net als voor Elena wilde ze voor de kamer van Mauro nog een vrolijke hanger, niet met hartjes maar met sterren en ze vroeg of ik iets leuks kon maken om de verwarmingsbuis in de hoek van de kamer een beetje te verdoezelen. Daarvoor maakte ik een vliegtuigslinger met wolkjes. En voor Elena wilde ze nog graag de eerste letter van haar naam waarop de stofjes van de poef verwerkt waren. Echt superleuk om deze aanvullingen voor de kamers te maken en het totaalplaatje te zien. En zoals je ziet is Elena ook heel blij met haar letter!



Jolita had de vrolijke poef bij Elena thuis gezien en bestelde eind vorig jaar eenzelfde voor haar kleindochter Feline en gaf haar dat cadeau voor haar eerste verjaardag.

Ik had in mijn vorige berichtje al een beetje door laten schemeren dat er 'iets in de lucht hangt', iets leuks, maar ik kan jullie er helaas nog even niets over verklappen. 

Jammer hè...?
 
Maarrrrrr om jullie niet al teveel teleur te stellen....ik kan jullie wél vertellen wannéér ik jullie laat weten wat het dan is:

Op 21 maart 2014, de start van de lente, heb ik iets leuks in petto!

Dussss noteer die datum en hou mijn blog in de gaten!!!

Groetjes
Wendy


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen