Sakkjes en zo

vrijdag 21 maart 2014

Er valt weer wat te winnen!!!

Ik had het jullie beloofd, vandaag op 21 maart 2014 zou ik jullie iets leuks te melden hebben. De titel van dit bericht verraadt het al...er valt weer iets te winnen bij Sakkjes en zo! Afgezien dat ik het wel weer tijd vond voor een vrolijke Give Away heb ik vanaf de start van mijn blog maarliefst 100 berichten gepost. En als er wat te vieren valt, dan vind ik dat je dat meteen moet doen. Er is al veel teveel ellende in de wereld en deze actie maakt mij in ieder geval altijd erg blij en straks ook 1 iemand die de Give Away gaat winnen! 

Wat kun je winnen:

Ja......dàt verklap ik dus nog lekker even niet!
Ik maak het in ieder geval speciaal voor jou!

 
Dusss wil je kans maken, dan dien je:

- volger te zijn of volger te worden van mijn blog
- een vrolijk berichtje achter te laten op dit bericht waarin je vermeld of je graag iets voor jezelf wilt winnen, of voor een kind (lmag je eigen kind zijn hoor! Graag leeftijd + jongen of meisje erbij vermelden)
- dit berichtje te delen via Facebook, maar dat hoeft niet
- een vermelding van deze Give Away te maken op je eigen blog, maar dat hoeft niet

Simpel toch?

Reageren kan tòt 1 april 2014...en dat is geen grapje! 

Succes allemaal

Groetjes
Wendy

9 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk! Ik doe graag mee! Ik heb net n verrassings give away weggegeven. Ook erg leuk! Ik zal een vermelding op mn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te geven maar ook om te krijgen zo'n Give Away vind je niet? Laat je nog even weten voor wie je de Give Away zou willen winnen?
      Groetjes
      Wendy

      Verwijderen
  2. Ik zou wel iets willen winnen voor een jongetje dat binnen 4 weken geboren wordt…het nieuwe broertje van Seth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nieuw leven! Prachtig!
      Groetjes
      Wendy

      Verwijderen
  3. Mag ik nu eens hééééééél egoïstisch zijn? Ik wil zoiets moois voor mezelf winnen, ik weet welke mooie dingen je maakt en ik geef ze steeds weg maar nu wil ik zelf een kansje wagen ;-)
    Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Ik waag graag mijn kans :-)
    Volger ben ik al een tijd en ik zal een link plaatsen op mijn blog bij het tabblad give-aways.
    Genoeg gegadigden hier in het gezin ;-): iets voor mezelf of de kindjes: jongen van 6.5 jaar, meisje van 3.5 jaar en nog een jongen van 11 maanden.

    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn ! Ik ben ook al lange tijd volger. Ik gun de verrassing van harte aan onze oudste dochter van 12 jaar, die momenteel wel een erg moeilijke periode meemaakt.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik doe mee! Ik zou wel iets voor mezelf willen winnen :-)
    Doe je ook mee aan mijn give-away op iets-unieks.blogspot.com?

    BeantwoordenVerwijderen