Sakkjes en zo

woensdag 2 april 2014

Slaap lekker!

Mijn collega Sabine vroeg in eerste instantie of ik de babydeken van haar dochter Vajèn kon opvrolijken met een patchwork van verschillende stofjes. Ik stelde voor om een hoes te maken in de grootte waar ze zowel de babydeken als later een peuterdekbed in kan doen. Ze koos zelf de stofjes uit en daarvan maakte ik een vrolijke hoes.

Dit is trouwens het eerste Sakkjes & zo item mèt een officieel labeltje! In het verleden maakte ik gebruik van ronde strijklabels (met transferpapier), maar deze zijn nog net even wat professioneler en blijven bovendien mooi na het wassen. Ziet er goed uit hè? Ik bestelde ze bij FabricTag, fijn contact, goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle levering!

Groetjes
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen