Sakkjes en zo

dinsdag 1 april 2014

Uitslag Give Away!!!

Het is zover!

Vandaag is het 1 april...zijn jullie allemaal lekker in de maling genomen? Hebben jullie gebeld naar dhr. H.B. Gijs, wonende te Kaatsheuvel? Of misschien op zoek geweest naar Conny Veer in een tuincentrum? Hahaha!

Het is natuurlijk DE DAG dat ik ga vertellen wie-o-wie mijn Give Away heeft gewonnen...

Het is...

rapapa...

inderdaad...

je verwacht het niet...

maarrrrr...

het is...

ja ja

SNEKSNILTJE!!!

Van harte gefeliciteerd, ik ga voor jullie oudste dochter iets prachtigs maken! Stuur me even een mailtje, dan kunnen we afstemmen wàt het precies gaat worden!

En voor iedereen die meegedaan heeft, bedankt daarvoor en zoals je misschien wel weet, er komt weer een nieuwe Give Away, zomaar op een dag, wanneer je het het minst verwacht. En wie weet ben JIJ dan wel degene die wint! Als het cadeautje voor de dochter van Sneksniltje klaar is zal ik onthullen wat het is geworden.

Iedereen in ieder geval een fijne avond en tot de volgende keer!

Groetjes
Wendy
 

1 opmerking:

  1. O, wat leuk ! Hoera, hoera *maakt vreugdedansje*
    Ik probeer je dadelijk te mailen.
    'n supervrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen